تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827193
شناسه : 3827193
تاریخ :
اقدامی زیبا از بانوان روستای انصارالامام همدان در حمایت از مقاومت اقتصاد ایران: همدان- روایت امروز از حرکت بزرگ بانوانی است که یک کار اثرگذار را به صورت خودجوش در راستای کمک به جبهه مقاومت رقم زده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خدیجه فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث این روزهای غزه و لبنان و احساس مسئولیت هر مسلمان در راستای کمک به جبهه مقاومت اظهار کرد: در این راستا گروه جهادی شهیده سمیه نیز تصمیم گرفت تا حد توان خود، در این راه پر برکت گام بگذارد.

مسئول گروه جهادی شهیده سمیه رهروان حضرت زینب (س) روستای انصارالامام همدان افزود: در این راستا طی هفته‌های گذشته با خرید چند تن انگور اقدام به پخت شیره انگور کردیم که همه مراحل پخت این شیره در منزل یکی از خادمان انجام شد.

اقدام زیبا از بانوان روستای انصارالامام همدان  در حمایت از مقاومت

وی با بیان اینکه به همت بانوان و برادران این گروه جهادی طی یک هفته به طول انجامید تصریح کرد: بعد از پخت این شیره‌ها که بیش از دو تن است درظرف‌های یک کیلویی و چند کیلویی برای فروش آماده شد و در حال فروش است.
فرهادی با تاکید بر اینکه سود حاصله از ابن فروش به جبهه مقاومت اهدا می‌شود گفت: همچنین یک باغدار نیز مقدارزیادی سیب به جبهه مقاومت هدیه کرد که فروش توسط گروه جهادی انجام شد.
وی با بیان اینکه همچنین میزان بیش از دو تن حبوبات نیز خریداری شده که بعد از بسته بندی سود حاصله از آن برای جبهه مقاومت اهدا می‌شود گفت: این حبوبات نیز از نظر مرغوبیت از بهترین حبوبات تهیه شده است.

اقدام زیبا از بانوان روستای انصارالامام همدان  در حمایت از مقاومت

مسئول گروه جهادی شهیده سمیه رهروان حضرت زینب (س) روستای انصارالامام همدان با اشاره به اینکه مکان اصلی فعالیت این گروه جهادی در امامزاده قاسم بن الحسن روستا است تاکید کرد: البته بیشتر کارها توسط بانوان گره جهادی شهید سمیه رهروان حضرت زینب (س) به همت بانوان در منازلشان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهیده سمیه رهروان حضرت زینب (س) روستای انصارالامام حدود ۱۴ سال است که فعالیت خود را با حضور بانوان ارزشی در این روستا شروع کرده گفت: در کنار این بانوان تعدادی از برادران جهادی که از هیأت امنای مسجد نیز هستند فعالیت دارند.

اقدام زیبا از بانوان روستای انصارالامام همدان  در حمایت از مقاومت

مسئول گروه جهادی شهیده سمیه رهروان حضرت زینب (س) روستای انصارالامام همدان با اشاره به اینکه حدود ۲۰ نفر از بانوان در این گروه جهادی فعالیت دارند و در طول سال فعالیت‌های مختلفی را به صورت جهادی انجام می‌دهند افزود: این فعالیت‌ها در قالب، اقتصادی، اجتماعی، محرومیت زدایی، عمران روستایی، تعمیرات و رنگ آمیزی مدارس، آزادسازی زندانیان و… است.