تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827187
شناسه : 3827187
تاریخ :
فصل مشترک با شورا و شهرداری حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر است اقتصاد ایران: تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: شورا رکن اصلی مدیریت شهری و یک نهاد مردم سالار به شمار می‌آید و فصل مشترک ما با شورا و شهرداری تبریز حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با وی با اشاره به اینکه فصل مشترک ما باید تعامل باشد، اضافه کرد: اگر در تمامی زمینه‌ها تعامل داشته باشیم، برای شهر و شهروندان مفید خواهیم بود، در غیر این صورت با داشتن اختلافات به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید و همه متضرر خواهیم شد.

سرمست تصریح کرد: تبریز دارای هویت تاریخی و ظرفیت‌های زیادی است که با همراهی شورای شهر و نمایندگان مجلس باید این کهن شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی با بیان اینکه موفقیت در حل مسائل مبتلابه تبریز در گروی همدلی و هم افزایی شورای شهر و شهرداری و مدیریت ارشد استان است، ادامه داد: باید در مواجهه با مشکلات شهر و شهروندان و تلاش برای حل آنها یکدل و یک صدا باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی، کوشش برای تکمیل و اتمام طرح‌های کلان شهری تبریز را وظیفه همه مسؤولان شهری و استانی دانست و بیان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا تبریز را در مقایسه با سایر کلان شهرهای کشور به جایگاه شایسته آن برسانیم.

احمدی، رئیس شورای شهر تبریز نیز در این دیدار گزارشی از مشکلات اساسی مبتلابه این کلان شهر ارائه کرد.