تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827154
شناسه : 3827154
تاریخ :
دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند اقتصاد ایران: زنجان- معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدعلی قمی در مانور تمرینی آموزشی دور میزی نشت گاز کلر در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تقدیر از برگزاری چنین مانورهایی، با تاکید بر ضرورت تحقق این عنوان در تمامی دستگاه‌های کشور، اظهار داشت: در نظام پدافند غیرعامل مهمترین هدف، استمرار انجام خدمات ضروری و پیشگیری از قطع خدمات به مردم است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری موفقیت‌آمیز مانور مقابله با نشت گاز کلر در شرکت آبفا ی استان زنجان، افزود: حمل و نقل و نگهداری از چنین تجهیزاتی باید با تمهیدات کامل و به صورت کاملاً مجهز انجام پذیرد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور هدف از برگزاری مانورهای گوناگون در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را تمرین و آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی واقعی عنوان کرده و از سایر دستگاه‌های استان نیز خواست تا مانورهای مربوط به مأموریت‌های مخصوص خود را برگزار کنند.

وی یادآور شد: حضور دستگاه‌های همکار و مرتبط در مانورها نیز از اهمیت ویژه‌های برخوردار است تا همگان نسبت به وظایف خود آگاه و برای رفع نواقص و کاستی‌ها اقدام کنند.

سردار قمی تاکید کرد: تمرین و آموزش در قالب برگزاری مانور یکی از بهترین روش‌های حفظ آمادگی و هوشیاری برای مقابله با شرایط اضطراری است که باید در تمام شئون نظام اداری و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیران کل بحران و پدافند غیرعامل استان و ۹ دستگاه مرتبط با مأموریت‌های شرکت آبفا در مانور تمرینی آموزشی دور میزی نشت گاز کلر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حضور داشتند.