تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3827142
شناسه : 3827142
تاریخ :
تحلیل ژورنالیستی تمدید قرارداد رونالدو با النصر اقتصاد ایران: یک روزنامه‌نگار عربستانی اعلام کرد که تمدید احتمالی قرارداد النصر با کریستیانو رونالدوی پرتغالی برای این تیم فاجعه‌آمیز خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق التویجری می‌گوید که تصمیم مدیران النصر برای تمدید یک ساله قرارداد کریستیانو رونالدو می‌تواند برای تیم شهر ریاض فاجعه‌آمیز باشد.

پیش از این اعلام شده بود که باشگاه النصر یک ماه قبل پیشنهاد جدیدی به کریستیانو رونالدو برای تمدید یک ساله قراردادش ارائه داد اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. قرارداد کریستیانو رونالدو در پایان فصل جاری لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان خاتمه خواهد یافت.

صادق التویجری، روزنامه‌نگار سعودی در اظهارات تلویزیونی گفت: به نظرم رونالدو در دو فصل اخیر هر چه که در توان داشت به النصر ارائه داد. ادامه حضور این بازیکن در النصر می‌تواند اثر منفی از نظر فنی داشته باشد. رونالدو بازیکنی نیست که بپذیرد روی نیمکت بنشیند و مربی هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. رونالدو هر چند از نظر آماری عالی بوده اما در برخی از جنبه‌های فنی همانند مسائل دفاعی با ضعف روبرو شده است.

وی افزود: النصر استفاده لازم را از رونالدو برد و به شهرت رسید. ما می‌بینیم که بسیاری از هواداران فوتبال در سطح خاورمیانه و جهان پیراهن‌های النصر را با شماره رونالدو بر تن دارند.

انتهای پیام/