تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3826993
شناسه : 3826993
تاریخ :
پشت پرده جنایات گروهک‌های تروریستی رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: زاهدان_ رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان،گفت: پشت پرده جنایات گروهک‌های تروریستی همچون جیش الظلم در طول تمام این سال‌ها رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابوالفضل توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اقدام تروریستی در منطقه گوهرکوه تفتان و حمله مذبوحانه اسرائیل به ایران، نشان از عجز دشمنان و ایادی استکبار در تقابل با انقلاب اسلامی و ناکامی در مبارزه با جبهه مقاومت اسلامی و شکست‌های پی در پی آنان است.

وی با بیان اینکه خبر شهادت ۱۰ نفر از غیورمردان و دلاوران ایران زمین در حمله ناجوانمردانه تروریستی گروهک مزدور جیش الظلم به گشت فراجا در گوهر کوه تفتان، موجب تأسف و تأثر فراوان شد، افزود: اقدامات کور و بزدلانه دشمن نه تنها خللی در اراده ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه عامل تقویت وحدت و همبستگی خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از اقتدار نیروهای مسلح برای حفاظت از کشور و منافع ملی، بیان کرد: ارتکاب جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان تازگی ندارد اگرچه با چنین اقدامات مذبوحانه کوچک‌ترین خلل و خدشه‌دار وارد نخواهد شد و شهادت غیورمردان، مرزداران و دلیرمردان این مرز و بوم، عزم و اراده ملت را در مبارزه با دشمنان، استوارتر و راسخ‌تر می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که وحدت و یکپارچگی مردم بویژه در این استان قومی مذهبی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است، ادامه داد: باید با حفظ آرامش و امنیت، به تقویت وحدت و انسجام ملی کمک کرد، از آنجایی که امنیت مردم خط قرمز بوده خواسته همگان شناسایی از دستگاه قضا، شناسایی متهمان حادثه تروریستی تفتان است.

وی با بیان اینکه دست پشت پرده جنایت‌های گروهک‌های تروریستی همچون جیش الظلم در طول تمام این سال‌ها رژیم صهیونیستی است، گفت: سیستان و بلوچستان نماد وحدت بوده و این مهم تیری در چشم و قلب دشمنان است، بنابراین از هر حربه برای خدشه زدن به این وحدت، امنیت و آسایش بهره گرفته تا به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این آرزوی واهی را به گور خواهند برد چرا که هیچ چیز نمی‌تواند سد محکم وحدت و برادری را در این استان پهناور با وجود اقوام و مذاهب متعدد بلغزاند.

توسلی تاکید کرد: گروهک‌های تروریستی علاوه بر برهم زدن امنیت و آسایش مردم، به دنبال ایجاد عقب‌ماندگی در سیستان و بلوچستان هستند؛ اما باید بدانند وحدت و انسجام بین شیعه و سنی نمی‌گذارد تا این حرکات مذبوحانه دشمنان، روند پرشتاب توسعه و امنیت ایران و سیستان و بلوچستان غیور را متوقف کند.

وی اظهار کرد: همزمانی این اقدام تروریستی در منطقه گوهرکوه تفتان و حمله مذبوحانه اسرائیل به ایران، نشان از عجز دشمنان و ایادی استکبار در تقابل با انقلاب اسلامی و ناکامی در مبارزه با جبهه مقاومت اسلامی و شکست‌های پی در پی آنان دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: پرواضح است این اقدامات ددمنشانه، خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان راستین و برومند آنان در ایستادگی در مقابل استکبار جهانی وارد نخواهد کرد؛ بلکه همه را در برابر زورگویان عالم، متحد و بسیج خواهد کرد.