تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3826965
شناسه : 3826965
تاریخ :
۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان راه‌اندازی شد اقتصاد ایران: اصفهان-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر از راه اندازی بیش از ۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی صدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراکز به طور تخصصی خدمات مشاوره ازدواج برای جوانان ارائه می‌دهند و همچنین کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی پیش از ازدواج برای شناخت و تشکیل زندگی مشترک برگزار می‌کنند.

وی افزود: بستر لازم برای فعالیت این مراکز در تمامی شهرستان‌ها فراهم است، و افراد واجد شرایط می‌توانند این مراکزی را به شرط داشتن شرایط لازم تأسیس کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به فعالیت سمن‌های جوانان در حوزه ازدواج اشاره و تصریح کرد: این سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و توانمندسازی دارند و وزارت ورزش و جوانان هم از طرح‌های شاخص حمایت می‌کند.
وی گسترش فرهنگ ازدواج آسان را مقوله‌ای مهم برشمرد و گفت: خیران در زمینه ازدواج آسان و تهیه جهیزیه با سازمان‌های مردم نهاد همراه شده‌اند و در برخی از موسسه‌ها اتفاقات مهمی رقم خورده و فرصت‌هایی برای خدمت به مردم فراهم شده است.

صدری یادآور شد: در این راستا بیش از ۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان راه اندازی شده است.