تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3826960
شناسه : 3826960
تاریخ :
گزینه‌های جانشینی یوریچ در رُم اقتصاد ایران: مالکان باشگاه رُم گزینه‌هایی را برای جانشینی سرمربی کروات خود در نظر گرفته‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست 5 بر یک شب گذشته (یکشنبه) رُم در خانه فیورنتینا در هفته نهم سری A ایتالیا، دومین شکست متوالی جالوروسی و سومین بازی متوالی بدون برد برای این تیم بود. عملکرد رُم از زمانی که یوریچ هدایت این تیم را از هفته پنجم به بعد برعهده گرفته پرفراز و نشیب بوده است و همین باعث شده تا مدیران باشگاه دوباره به فکر ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم بیفتند.

ایوان یوریچ که یک ماه از حضورش روی نیمکت مربیگری رُم می‌گذرد، نتوانسته است نتایج مدنظر مالکان باشگاه یعنی گروه فریدکین را برای این تیم به ارمغان بیاورد، برای همین احتمال اخراج او از سمت سرمربیگری جالوروسی می‌رود. این مربی کروات در هشت بازی که هدایت رُم را برعهده داشته، تنها سه برد با این تیم به دست آورده است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا، در کنار اینکه مالکان آمریکایی باشگاه رُم از دانیله دروسی خواسته‌اند تا به نیمکت مربیگری این تیم بازگردد و کارش را از سر بگیرد، آنها گزینه‌هایی همچون ماسیمیلیانو آلگری، روبرتو مانچینی و کلودیو رانیری را نیز برای جانشینی یوریچ در نظر دارند.

باشگاه رُم در آخرین روزهای شهریور ماه در پی شروع ضعیف این تیم در فصل جاری اقدام به اخراج دروسی از سمت سرمربیگری این تیم کرد. این مربی ایتالیایی که در حدود هشت ماه پیش جانشین ژوزه مورینیو در رُم شد، در چهار بازی اول جالوروسی در فصل جاری آمار سه تساوی و یک شکست را از خود برجای گذاشته بود.

تیم رُم در حال حاضر با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و در بازی بعدی‌اش پنجشنبه شب پذیرای تورینو خواهد بود.

انتهای پیام/