تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3826912
شناسه : 3826912
تاریخ :
تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر ضرورت افزایش ظرفیت پذیرش و تکریم مشتری اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک در بازدید از تعمیرگاه‌های مرکزی ۲ و ۶ سایپا، بر ضرورت افزایش ظرفیت پذیرش، تسریع در ترخیص خودرو و همچنین تکریم بیش از پیش مشتریان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک با حضور در تعمیرگاه‌های مرکزی شماره 2 سایپا واقع در سه راه آذری و تعمیرگاه مرکزی شماره 6 واقع در باقرشهر، ضمن گفت‌وگو با مشتریان، در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت‌های کارکنان و تعمیرکاران تعمیرگاه‌های مرکزی افزود: افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاه‌های مرکزی، افزایش ظرفیت پذیرش، سرعت در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان و تکریم بیش از پیش مشتریان، از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان و تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر این امر مهم، تمام تلاش ما در سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر افزایش رضایت مشتری متمرکز شده و کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش برای نخستین بار، بیانگر مسیر درست ما در این فرآیند است.

مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌های مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده و در تلاش هستیم که آمار خودروهای متوقف را به حداقل برسانیم.

حسینی همچنین با اشاره به استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاه‌های مرکزی سایپایدک، بر ضرورت ارتقاء دانش فنی تعمیرکاران و کارشناسان فنی تاکید کرد و گفت: آموزش مداوم و پیوسته دانش فنی و حرفه‌ای کارکنان یک ضرورت مهم است که ارتباط مستقیمی با توسعه فرهنگ مشتری‌مداری دارد.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش خدمات پس از فروش بر افزایش ارزش و اعتبار برند سایپا، گفت: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا در بالاترین سطح ممکن فراهم شود.