تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3826827
شناسه : 3826827
تاریخ :
پرداخت یک ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری کومله اقتصاد ایران: لنگرود- سخنگوی شورای اسلامی شهر کومله از پرداخت یک ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری این شهر خبر داد و گفت: ۴ ماه دیگر از حقوق معوق پرسنل باقی مانده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدیه رزاقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات معوقات حقوق کارگران شهرداری کومله اظهار کرد: پیگیری مطالبات شهروندان و پرسنل شهرداری از وظایف مهم شورای شهر است.

سخنگوی شورای اسلامی کومله با تاکید بر لزوم پرداخت کامل معوقات پرسنل شهرداری این شهر بیان کرد: پس از مطالبه گری و پیگیری حقوق پرسنل، از سوی برخی افراد تحت فشار قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی مگر رسالتی مهم‌تر از دفاع از حقوق شهر، شهروندان و عمران شهری و نظارت شورایی دارند، افزود: نگرانی عده‌ای در قبال مطالبه گری پرداخت معوقات حقوق کارگران شهرداری تأمل برانگیز است.

رزاقی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات پرسنل شهرداری کومله اضافه کرد: شهر در سایه تلاش‌های کارکنان با غیرت شهرداری اداره می‌شود و روا نیست که در مقابل مظلومیت آنان، سکوت شود.

وی با بیان اینکه بازی با نان شب زن و بچه کارکنان شهرداری شوخی بردار نیست، افزود: خجالت آور است که برخی‌ها به جای رفاه حال پرسنل و توسعه شهر، کارکنان لایق شهرداری را به دلایل شخصی و غیر منطقی از کار تعلیق می‌کنند.

رزاقی با اشاره به مشکلات و حواشی اخیر در شهرداری کومله بیان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرداری کومله، برای ماه‌های باقی مانده باید تمام توان خود را برای حل مشکلات پیش آمده بگذاریم اما برخی‌ها با حاشیه سازی های مکرر نمی‌خواهند که شهر، رنگ آرامش بگیرد.

وی از پرداخت یک ماه از معوقات حقوقی کارگران شهرداری کومله خبر داد و افزود: ۴ ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری کومله باقی مانده که آن هم با پیگیری‌ها و مطالبه گری‌ها وصول می‌شود.