تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3826619
شناسه : 3826619
تاریخ :
این آمپول بیوتین تقلبی است اقتصاد ایران: معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور نسبت به فرآورده‌ای با نام "بی اکتو" با لوگوی شرکت بایر هشدار دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور نسبت به فرآورده‌ای با نام "بی‌اکتو" با لوگوی شرکت بایر هشدار دادند.

بر اساس اعلامیه صادرشده از سوی شرکت بایر پارسیان، فرآورده تزریقی با نام "Biacto" که در فضای مجازی به فروش می‌رسد و نام و لوگوی شرکت بایر (Bayer) روی بسته‌بندی آن درج شده، تقلبی بوده و به هیچ وجه با شرکت بایر ارتباطی ندارد.

در این اطلاعیه تاکید شده است که این نام تجاری متعلق به شرکت بایر نبوده و بر همین اساس، از کلیه معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور خواسته شده است که اطلاع‌رسانی لازم به تمامی مراکز دارویی، درمانی و بهداشتی تحت پوشش خود را به عمل آورند تا از عرضه این فرآورده جلوگیری به عمل آید.

به گزارش تسنیم بیاکتو نام تجاری دارویی تزریقی به نام بیوتین (نوعی ویتامین گروه ب) است که برای تقویت پوست و مو استفاده می‌شود.

انتهای پیام/