تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3825603
شناسه : 3825603
تاریخ :
جلوگیری از اثرات آلودگی هوا با تصفیه هوا سری گیگا پاکشوما اقتصاد ایران: ایران در لیست کشورهایی قرار می گیرد که به شدت با معضل آلودگی هوا مواجه است و یکی از روش های مقابله با آن خرید دستگاه تصفیه هوای مناسب با اقلیم ایران است که شرکت پاکشوما در این راستا، تصفیه هوا سری گیگا را به بازار عرضه می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرما کم کم آلودگی هوا در کلان شهرها تشدید می یابد. آلاینده های موجود در هوا یک تهدید جدی برای سلامتی هر فرد تلقی می شود و سالانه درصدی از افراد جان خود را در اثر بیماری های قلبی یا سرطان ریه از دست می دهند. شاید تصور کنید که کاری از دستمان بر نمی آیند اما همان طور که می دانید اکثر افراد بیشترین زمان خود را در محیط های بسته سپری می کنند و مطمئنا نمی توان با بستن درب پنجره ها با این پدیده مبارزه کرد اما راه چاره چیست؟ خرید دستگاه تصفیه هوای مناسب می تواند منجر به بهبود کیفیت هوا شود اما برای مبارزه با آلودگی هوا به چه دستگاه تصفیه هوایی نیاز داریم؟

دستگاه تصفیه هوا سری گیگا پاکشوما یکی از مدل های جدید بازار ایران است که می تواند با جذب آلاینده‌ های فیزیکی و شیمیایی، هوای تمیز و سالمی را برای افراد موجود در محیط فراهم کند. این دستگاه در واقع هاگ ‌های کپک و گرد و غبار و شوره حیوانات را از محیط حذف می کند و با فیلتر کردن مواد شیمیایی، احتمال ابتلا به بیماری‌های پخش شده در هوا را کاهش می دهد.

چگونه دستگاه تصفیه هوا سری گیگا پاکشوما هوا را تمیز می کند؟

دستگاه تصفیه هوا سری گیگا با کمک فیلترهایی که دارد به تمیز شدن هوای محیط کمک می کند. به عنوان مثال فیلتر کربن در این محصول پاکشوما می تواند سموم و آلاینده‌ های شیمیایی را از بین ببرد یا از فیلتر هپا برای حذف ذرات معلق بسیار ریز موجود در هوا استفاده می کند.

جالب است بدانید که این دستگاه با فناوری یونیزه کننده عرضه می شود و نحوه کار آن بدین گونه است که یون ‌های منفی تولید شده توسط دستگاه با ذرات معلق و آلاینده‌ ها واکنش داده و آن‌ ها را از حالت معلق خارج کرده و از هوا جدا می‌کند.

تصفیه هوا سری گیگا چه امکاناتی دارد؟

تصفیه هوا سری گیگا پاکشوما یکی از محصولات پیشرفته بازار ایران به شمار می رود که ضمن برخورداری از طراحی مدرن با امکانات متنوعی به فروش می رسد و مهمترین هدف آن بهبود کیفیت هوای محیط است. این دستگاه ضمن این که می تواند آلاینده‌ های فیزیکی و شیمیایی موجود در هوا را تمیز کند، در کاهش حذف بوی نامطبوع و گاز رادون نیز تاثیرگذار است. از مهمترین مزایای این محصول پاکشوما می توان از

نام برد. باید اضافه کرد که این دستگاه با ابعاد 710 × 360 × 360 میلی متر و تنها 12.2 کیلوگرم وزن روانه بازار می شود که حمل آن بسیار راحت است. این دستگاه می تواند برای متراژ 80 الی 100 متر مربع مورد استفاده قرار گیرد که برای فضاهایی متوسط تا نسبتا بزرگ ایده آل است.

لامپ UV (استریل کننده)، 3 حالت سرعت فن و 3 حالت متفاوت اتوماتیک، حالت خواب، قفل کودک، پیش فیلتر، نشان دهنده P.M2/5، قابلیت تنظیم نور، سنسور تشخیص آلودگی هوا، سنسور voc، فناوری یونیزه کننده، نشانگر تعویض فیلتر و ... را به دیگر امکانات این محصول اضافه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات و قیمت تصفیه هوا سری گیگا می توانید به سایت پاکشوما به آدرس دستگاه تصفیه هوا سری گیگا GIGA SERIES (pakshomagroup-atd.com) مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/