تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3823857
شناسه : 3823857
تاریخ :
مدیری که قدرت ریسک نداشته باشد نمی‌تواند از پس مشکلات برآید اقتصاد ایران: همدان_ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مدیری که قدرت ریسک و خطر نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی از پس مشکلات بر بیاید و لذا گاهاً شاهد ترک فعل خواهیم بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی بعد از ظهر روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بازرسی استان اظهار کرد: یکی از معضلات در همدان، انباشت مشکلات در طول سال‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: نمی‌شود به خاطر برخی مشکلات، چندین سال حق مردم را معطل نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه گاهی آسیب اختلاف دو دستگاه، متوجه مردم می‌شود، گفت: مدیری که قدرت ریسک و خطر نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی از پس مشکلات بر بیاید و لذا گاهاً شاهد ترک فعل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: البته از طرفی باید مراقب باشیم تا فساد ایجاد نشود و به دنبال منافع شخصی اقدامات سوق پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با مشورت خود به مسئولان کمک کنند افزود: بازدیدهای سرزده بسیار مؤثر است و باید استمرار پیدا کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه سازمان بازرسی در حل مشکلات و سرعت بخشیدن به کار می‌تواند مؤثر باشد، اظهار کرد: مدیری که سال‌ها قبل وعده‌ای داده و امروز هنوز محقق نشده، باید مورد مطالبه و سوال قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی در حمایت از حقوق بیت‌المال و مبارزه با فساد می‌تواند نقش به‌سزایی داشته باشد