تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821378
شناسه : 3821378
تاریخ :
دستگیری ۳۳ نفر اراذل و اوباش و کشف ۴ قبضه سلاح گرم در پاکدشت اقتصاد ایران: پاکدشت- سرپرست فرماندهی انتظامی پاکدشت از دستگیری ۳۳ نفر اراذل و اوباش و کشف چهار قبضه سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام ولی‌خانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در ملارد خبر داد و اظهار کرد: پلیس امنیت با همکاری کلانتری‌ها موفق شدند تعداد ۳۳ نفر از مخلان نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری‌های خیابانی، ایجاد رعب و وحشت، مزاحمت برای نوامیس، تهدید، فحاشی و قدرت‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: از این تعداد ۱۶ نفر اراذل سابقه‌دار بوده که همگی با دستور قاطع مرجع قضائی روانه زندان شدند.

ولی‌خانی گفت: در این دستگیری‌ها چندین قبضه سلاح سرد (چاقو، قمه، شمشیر و چماق) و پنج قبضه سلاح گرم شامل سه قبضه شکاری دو قبضه جنگی از اوباش کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی پاکدشت عنوان کرد: آن‌هایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند، بدانند نیروی انتظامی در کنار مرجع قضائی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه عرض‌اندام و قانون‌شکنی به آنها را نخواهد داد.