تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821309
شناسه : 3821309
تاریخ :
نفوذ سامانه سرد و بارشی از امروز در اردبیل اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز شاهد نفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان اردبیل خواهیم بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز دوشنبه شاهد نفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان خواهیم بود که موجب افزایش ابرناکی، وزش باد خزری تند تا گاهی نسبتاً شدید، در پاره‌ای از اوقات رخداد مه و بارش باران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه‌ی بارشی تا صبح پنجشنبه در استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، ادامه داد: لازم به یادآوری است که از دوشنبه شب تا اواخر روز چهارشنبه بارش‌ها در ارتفاعات استان به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بارش مخلوطی از باران و برف در مناطق شهری و روستایی مرکز و جنوب استان اردبیل انتظار می‌رود.

کوهی با بیان اینکه عمده فعالیت این سامانه‌ی بارشی در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود، افزود: به هم استانی‌ها توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۲ و هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد شماره ۸ اداره کل هواشناسی استان اردبیل تاکید می‌شود.

وی اضافه کرد: از قبل از ظهر روز پنجشنبه جوی پایدار در استان حاکم شده و به تدریج بر دمای هوا افزوده خواهد شد.