تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821300
شناسه : 3821300
تاریخ :
رشد ۴۴ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری و دهیاری ها اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از رشد ۴۴ درصدی توزیع درآمد مالیات بر ارزش افزوده در بین شهرداری و دهیاری های قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محمود موسوی صانع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به واریز سهم مالیات بر ارزش افزوده در استان قزوین به حساب شهرداری و دهیاری‌های استان قزوین اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده بین دستگاه‌های مرتبط توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این رقم در شش ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این رقم به نسبت سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان برای امور عمرانی و جاری بین شهرداری‌های استان قزوین توزیع شده است.

وی تاکید کرد: همچنین برای دهیاری‌های استان قزوین ۵۲۶ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده و برای عمران و آبادانی روستاها توزیع شده است.

موسوی صانع تصریح کرد: برای روستاهای فاقد دهیاری نیز مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری به حساب فرمانداری‌های استان قزوین واریز شده است.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی به امور عشایر نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در پایان یادآور شد: بدون شک مردم بیش از هر زمانی طعم خدمات ناشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را چشیده‌اند و نیاز است این خدمات به مردم اعلام شود.