تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3821298
شناسه : 3821298
تاریخ :
حاجی‌عیدی: حسینی بی‌حاشیه است و علاقه‌ای به استراحت ندارد اقتصاد ایران: هافبک دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مجتبی حسینی علاقه‌ای به استراحت ندارد و همین موضوع رمز موفقیت اوست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

عارف حاجی‌عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد 4 بر 2 تیمش برابر فولاد گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و فولاد بعد از سه برد پیاپی با روحیه‌ای بالا به اراک آمده بود. ما شروع خوبی داشتیم و گل اول را زدیم، اما متأسفانه در پنج دقیقه دو گل خوردیم و کار کمی سخت شد. می‌دانستیم اگر گل سوم را بخوریم کارمان سخت می‌شود به همین دلیل با تمرکز بالا بازی کردیم و گل تساوی را زدیم. در ادامه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و گل‌های سوم و چهارم را هم زدیم. ما به هیچ عنوان دوست نداشتیم در این بازی امتیاز از دست بدهیم و خدا را شکر که برابر تیم خوب و باکیفیت فولاد سه امتیازی مهم را گرفتیم.

 

وی که گل تساوی تیمش را در این بازی به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: خوشحالم که در برد تیمم تأثیر مثبتی داشتم و این سومین گلم در این فصل بود که فکر می‌کنم برای یک هافبک دفاعی آمار خوبی باشد. من گل زدن را دوست دارم و امیدوارم این اتفاق باز هم برایم تکرار شود، در ضمن این گل را به روح پسر دایی‌ام تقدیم می‌کنم که دو روز قبل از این بازی از دنیا رفت.

حاجی‌عیدی راجع به زدن هشت گل به فولاد و ذوب‌آهن و اینکه به نظر می‌رسد تفکرات مجتبی حسینی نسبت به گذشته تهاجمی‌تر شده است، اظهار داشت: آقامجتبی نه دنبال دفاع مطلق است و نه حمله مطلق، ضمن اینکه یک مربی در طول فصل چه بازیکنانی را با چه خصوصیاتی در اختیار داشته باشد بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند تاکتیک تیم را مشخص کند. اتفاقاً حسینی فوتبال تهاجمی را دوست دارد و خوشبختانه تیم ما هم در فاز تهاجمی از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. آقامجتبی مربی خوب و بی‌حاشیه‌ای است که فقط روی کارش تمرکز می‌کند. او به تمرین اهمیت می‌دهد و ما معمولاً روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم. حسینی علاقه‌ای به استراحت ندارد و همین موضوع رمز موفقیت این مربی است.

هافبک دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان تصریح کرد: امسال تیم خوبی داریم و دنبال این هستیم که نسبت به پارسال رتبه بهتری به دست بیاوریم، در ضمن نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا داریم.

انتهای پیام/