تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821291
شناسه : 3821291
تاریخ :
لزوم فعال شدن طرح تفکیک زباله از مبدا در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به طرح تفکیک زباله از مبدا و تقویت این حوزه در شهرداری قزوین شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین صلح جو در جلسه علنی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه سازمانهای خدمات شهری اظهار کرد: تلاش و زحمات مجموعه سازمانهای خدمات شهری به ویژه سازمان مدیریت پسماند و پاکبانان زحمتکش قابل تقدیر است چرا که اگر مدیری با هر سمت و جایگاهی یک روز یا یک هفته بر صندلی خود تکیه نزند عموم مردم نبودش را مطلع نمی‌شوند اما اگر یکی از عزیزان پاکبان بر سرکار حاضر نشود مردم کاملاً نبودش را احساس خواهند کرد.

وی افزود: شهر با وجود تلاش‌های این کارگران زحمتکش با صفا و زیبا خواهد شد و نبود آنها وضعیت بدی را به لحاظ بهداشت و زیبایی رقم خواهد زد.

صلح جو ضمن قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش اظهار کرد: رفت و روب بیش از دو میلیون مترمربع توسط شش ایستگاه وبا ۵۰۰ نفر نیروی پاکبان اقدام مهمی است که قابل تقدیر است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار نظارت مستقل در مناطق در حوزه رفت و روب شد.

صلح جو همچنین بر لزوم توجه به تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و گفت: لازم است تا در این جهت اقدامات سازمان مدیریت پسماند تقویت شود و دیگر شاهد برداشت مواد بازیافتی از مخازن زباله توسط زباله گردها باشیم.

وی در بخش دیگری از این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر گفت: پیشنهاد می‌شود از طرح‌ها و تجربه‌های سایر شهرها مانند تهران و مشهد در این حوزه استفاده شود.