تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821276
شناسه : 3821276
تاریخ :
قاچاقچی گوشی در اردبیل محکوم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه شد اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی گوشی در اردبیل محکوم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵میلیون ریال جریمه نقدی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعزیر قاچاقچی ۱۲ دستگاه گوشی خارجی در اردبیل اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گوشی‌های مکشوفه، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: مأموران اداره پلیس مبارزه قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گزارش این پرونده را از یک خودروی بین شهری کشف و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رحیمی‌آذر خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی سعی دارد تا با دقت و حساسیت به پرونده‌ها رسیدگی کرده و احکام لازم را نیز به سرعت صادر کند تا روند رسیدگی و اجرای احکام نیز به شکل مطلوب و در موعد مقرر به انجام برسد.