تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821256
شناسه : 3821256
تاریخ :
نمایش آثار ۶۵ انیمیشن‌ساز در«نمایشگاه هنرمندان انیمیشن اصفهان» اقتصاد ایران: اصفهان- آثار ۶۵ هنرمندان انیمیشن استان اصفهان در نمایشگاه «هنرمندان انیمیشن اصفهان» از بیست و هشتم مهر تا سوم آبان‌ماه برپاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عطیه سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حمایت از انیمیشن‌سازان و ارتقای این هنریکی از اهداف مهم آسیفا است و این انجمن توانسته تا حدودی مدافع حوزه انیمیشن باشد و این انجمن در قالب یک سازمان مردم‌نهاد در حال فعالیت و پیش برد این اهداف است.

وی افزود: با توجه به اینکه انیمیشن یک کار تخصصی است و برای اینکه بتوانیم طراحی و کانسپت انیمیشن را در معرض دید عموم افراد جامعه و صاحبان سرمایه جهت معرفی هر چه بیشتر این هنر ارزشمند قرار دهیم ازاین‌رو انجمن انیمیشن اصفهان (آسیفا) اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان «نمایشگاه هنرمندان انیمیشن اصفهان» کرد.

رئیس هیئت‌مدیره آسفیا اصفهان تصریح کرد: طی فراخوانی که برای برگزاری این نمایشگاه انجام شد، ۳۰۰ اثر، طراحی فضا، طراحی کاراکتر و انیمیت برای آسیفا ارسال شد که از بین این آثار بعد از داوری توسط داوران منتخب آسیفای اصفهان تعداد ۴۰ اثر ویدئو (انیمیشن و انیمیت) و ۱۲۰ اثر، طراحی کاراکتر و فضا به صورت چاپی در نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه فوق آثار ۶۵ هنرمند انیمیشن‌ساز به نمایش گذاشته‌شده است، گفت: این نمایشگاه از بیست و هشتم آبان ماه آغاز و تا سوم آبان ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان برای مشاهده آثار می‌توانند همه‌روزه به طبقه همکف مجموعه فدک مال واقع در خیابان گلستان مراجعه کنند.