تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821152
شناسه : 3821152
تاریخ :
۱۰۳۳ پروژه مشاغل خانگی و خرد در مازندران تهیه شد اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: هزار و ۳۳ طرح مشاغل خرد و خانگی با اشتغال هزار و ۶۴۳ نفر در استان تهیه و شناسایی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه توجه به مشاغل خرد و خانگی رویکرد اداره کل به شمار می‌رود، افزود: اعتبارات این بخش توسط تعاون، بهزیستی، بسیج سازندگی، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل توزیع می‌شود.

وی اعتبارات سال قبل بخش مشاغل خرد و خانگی را در استان ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان در سال جاری به بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی از توزیع اعتبارات و تسهیلات برای پرداخت بین هشت بانک استان خبر داد و گفت: بانک‌های استان در حال پرداخت تسهیلات به متقاضیان هستند.

باقری با اظهار اینکه تاکنون ۱۱ درصد اعتبارات به ۱۷۸ پروژه مشاغل خرد و خانگی در استان پرداخت شده است، افزود: همچنان مشغول معرفی و پرداخت تسهیلات در استان هستیم.

مدیرکل تعاون مازندران از شناسایی ۳۳۷ طرح مشاغل خانگی برای پرداخت تسهیلات و معرفی به بانک‌ها خبر داد و گفت: هزار و ۱۰۶ طرح با پیش بینی اشتغال هزار و ۶۴۳ نفر در استان شناسایی شده است.

وی زمان صدور مجوزهای ثبت محور را در استان سه روز اعلام کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ رشته مشاغل خانگی تعریف شده است.