تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821143
شناسه : 3821143
تاریخ :
کمک ۳ میلیارد ریالی چهارمحالی‌ها به جبهه مقاومت اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا همچنین اقلامی مانند پتو، لباس و دارو برای جبهه مقاومت در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن امیری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری به تشریح چگونگی جمع‌آوری کمک‌های بقاع متبرکه به مردم غزه و لبنان پرداخت و اظهار کرد: پس از اعلام حکم جهاد از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در لبنان، بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری در قالب اجرای طرح قرار دوازدهم، برای تبعیت از فرمان رهبری بسیج شدند.

وی افزود: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، شماره کارتی به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته است تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد با راه‌اندازی پویش همدلی اقدام به جمع‌آوری مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا نموده است، که این مبلغ به حساب اعلامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان واریز شده است.

امیری عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده از سوی بقاع متبرکه جمع‌آوری پتو، لباس، وسایل گرم‌کننده و دارو است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نمایندگان، نیروهای خدماتی و اعضای هیئت امنای سه امامزاده واجب‌التعظیم صالح (ع)، قاضی صابر (ع) و قاسم (ع) شمیران در قالب گروه‌های جهادی در بیروت مستقر هستند و ضمن برقراری ارتباط و هماهنگی با مسئولان لبنانی، کمک‌های مردمی ایران اسلامی را در میان مردم توزیع می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بالاترین عمل از نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انتظار فرج امام زمان (عج) است، انتظار فرج نیز تنها منتظر بودن و دست روی دست گذاشتن نیست، بلکه به معنای آمادگی برای پنجه درافکندن در چنگال مستکبران و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (ع) است.

امیری اضافه کرد: در این ارتباط سازمان اوقاف بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

وی در پایان اظهار کرد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائران بقاع متبرکه و منتظران امام دوازدهم (ع)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.