تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821090
شناسه : 3821090
تاریخ :
شهادت «یحیی سنوار» در میدان مبارزه حماسه آفرین بود اقتصاد ایران: قم- فرمانده سپاه استان قم گفت: شهادت «یحیی سنوار» در میدان مبارزه حماسه آفرین و انتشار این رشادت توسط رژیم صهیونیستی حماقت بزرگی بر علیه خودشان بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: نوع شهادت یحیی سنوار حماسه آفرین است.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: قطره قطره خون شهدا به صدها و هزاران و حاج قاسم و شناورها تبدیل خواهد شد.

وی ابراز کرد: امروز گروه‌های مقاومت آنقدر مستحکم شده‌اند که با شهادت فرماندهان آسیبی به این محور وارد نمی‌شود.

سردار موحد ابراز کرد: حزب الله لبنان همچنان مقتدرانه پس از شهادت سید حسن نصرالله مسیر ظلم ستیزی را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: وعده صادق ۲، این کار درخشان نیروی مسلح کمترین مجازات در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و انسانیت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم باشیم.

سردار موحد عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ثقلین بناشده است و بدین خاطر خروجی‌هایی از جمله مکتب شهید سلیمانی و «ما می‌توانیم» و مقاومت تا آخرین نفس دارد.

فرمانده سپاه استان قم اذعان کرد: امروز ولایت عملی در رزمندگان حماس و حزب الله مشهود است و در این فرهنگ قرآنی و این مکتب هرگز بیمناک نمی‌شویم و زیر سلطه دشمن نخواهیم رفت.

وی با اشاره به آیه شریف و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه گفت: نقش آمادگی بازدارنده است و دشمن اگر ضعف ما را ببینید نسبت به حمله انگیزه پیدا می‌کند.

سردار موحد تصریح کرد: این روزها این رژیم جعلی صهیونیستی قصد پاسخ به ایران را دارد ولی جرأت ندارد و این به دلیل بازدارندگی و آمادگی نظام است.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: آمادگی باید در تمامی ابعاد باشد، اما مهمترین آمادگی در نیروهای مسلح آمادگی اعتقادی و معنوی است.

وی افزود: نیروهای مسلح چهار ویژگی منحصر به فرد دارند و اولین خصلت دین مداری است، چراکه دیگر نیروی نظامی دنیا از شخص و نظام دفاع می‌کنند، اما تنها نیروی مسلحی که از دین خدا دفاع می‌کند، امروز جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.

سردار موحد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردمی هستند و در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند و دیگر ویژگی آنها ارزشی بودن آنان است.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: مهمترین ویژگی نیروی مسلح چنین فرماندهی کل قوا است که در دنیا بی نظیر است.

وی اظهار کرد: اثر جمعه نصر از وعده صادق چند برابر است و خدا را باید قدردان باشیم که چنین رهبری داریم.

سردار موحد بیان کرد: همه انسان در معرض لغزش و غرور هستند ولی نیروهای نظامی نیازمند خود حفاظتی و تقوا هستند و ضعف‌های شخصیتی و مادیات نباید بر آنها چیره شود.

فرمانده سپاه استان قم ابراز کرد: توصیه مقام معظم رهبری به نظامی‌های نسل جوان آراستگی معنوی، علمی و عملی باید از گذشتگان بیشتر باشد.

سردار موحد خاطرنشان کرد: در حوزه ارتقا معنوی پاسداران حوزه نمایندگی و فرماندهان نقش اساسی را ایفا می‌کند، چراکه معنویت باید از قله بجوشد.