تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3821084
شناسه : 3821084
تاریخ :
فلیک: استقبال هواداران از گاوی مو به تنم سیخ کرد! اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از واکنشی که هواداران به بازگشت هافبک اسپانیایی این تیم به جمع آبی‌و‌اناری‌ها نشان دادند حیرت زده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته دهم لالیگا میزبان سویا بود و موفق شد میهمان آندلسی‌ خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم بکوبد.

این پیروزی شیرین که حاشیه امنیت بارسایی‌ها در صدر جدول را تثبیت کرد، در حالی رقم خورد که تعدادی از بازیکنان غایب تیم تحت هدایت هانسی فلیک بعد از مدت‌ها به ترکیب این تیم بازگشتند. در میان آنها مهمترین مورد گاوی بود که به محض ورودش به میدان به شدت از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک تشویق شد طوری که فلیک هم تحت تأثیر قرار گرفت.

فلیک پس از بازی به خبرنگاران گفت: برای ما، تمام بازی‌ها مهم هستند. بازی با سویا هم از این قاعده مستثنی نبود. بازگشت همراه با پیروزی بسیار مهم بود. بازیکنان ما درخشان ظاهر شدند. بازگشت گاوی هم باورنکردنی بود. وقتی دیدم که هواداران چگونه او را تشویق کردند، مو به تنم سیخ شد. عاشق شیوه تشویق آنها شدم.

 

سرمربی آلمانی افزود: گاوی می‌خواست 5 دقیقه که شده بازی کند و به خواسته‌اش هم رسید. همه ما، شما، هواداران، باشگاه و بازیکنان بابت برگشتن او خوشحال هستند. این اتفاق تأثیر بزرگی بر روحیه تیم داشته است. اقتداری که گاوی در بازی‌‌اش نشان داد بسیار خوب بود. این سبک بازی اوست.

از حالا تمرکز بارسایی‌ها روی بازی حساس بعدی‌شان برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپاست که به واسطه روبه‌رو شدن لواندوفسکی با تیم سابقش و دوئل او با هری کین مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها جذابیتی دوچندان پیدا کرده است.

فلیک که خودش هم به سبب این بازی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت، گفت: این بازی نه یک دوئل نه جنگی میان بازیکنان است بلکه رقابت میان دو تیم است. من خوشحالم که روبرت (لواندوفسکی) چنین روند گلزنی را در پیش گرفته است اما او به خوبی توانست با سایر اعضای تیم ارتباط بگیرد. بعد از خوشحالی برای کسب این پیروزی، از فردا خودمان را برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آماده خواهیم کرد. تیم کیفیت و پتانسیل لازم برای کسب پیروزی در این بازی را دارد. تیم با تمام توانش بازی خواهد کرد. بازیکنان هم آماده خواهند بود.

انتهای پیام/