تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3821063
شناسه : 3821063
تاریخ :
اختصاص ۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانکی به صنوف تولیدی در قم اقتصاد ایران: قم- رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم گفت: برای اولین بار ۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به صنوف تولیدی واجد شرایط جهت تقویت تولید استان قم اختصاص یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر پوریزدی صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه کسب و کارها و تقویت رسته‌های تولیدی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دوره جدید اتاق اصناف در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا ظرف هفته‌های اخیر اتاق اصناف مرکز استان قم همکاری خوبی با بسیج اصناف داشته و الحمدلله توانسته‌ایم اقدامات خوبی برای تقویت کسب و کارهای تولیدی انجام دهیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم تصریح کرد: برای اولین بار با همکاری ناحیه بسیج امام حسین (ع)، بسیج اصناف استان و مرکز نیکوکاری اتاق اصناف قم تا امروز توانسته‌ایم سهمیه ۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را برای صنوف تولیدی قم اخذ کنیم.

پوریزدی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون ۶۰۰ نفر در رسته‌های تولید صنایع چوبی، تولید پوشاک، تولید شیرینی و سوهان، تولید لبنیات، تولید درب و پنجره فلزی، تولید فرش دستباف و تعمیرکاران اتومبیل در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه اتاق اصناف جهت تسهیل پروسه پرداخت این وام‌ها اقداماتی را انجام داده، گفت: بعد از ثبت نام و تشکیل پرونده کارشناس پرداخت تسهیلات را به اتاق اصناف آورده و در همین مجموعه بحث احراز شرایط انجام و سپس در صورت واجد شرایط متقاضی به بانک معرفی می‌شود.