تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3821055
شناسه : 3821055
تاریخ :
آمادگی مقاومت موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است اقتصاد ایران: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: همه گروه‌های مقاومت از آمادگی لازم برخوردارند و این امر موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگویی، با تأکید بر ناکامی رژیم صهیونیستی در تضعیف حزب‌الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که با ترور شهید سید حسن نصرالله می‌تواند بنای حزب‌الله را که توسط شهید سید عباس موسوی ایجاد و توسط شهید نصرالله مرتفع شده بود، فرو بریزد؛ اما آن‌ها نمی‌دانند که این بنا مانند انقلاب اسلامی به قدری مستحکم است که فرو نخواهد ریخت و نیروهای مقاومت با انگیزه بیشتر و تمسک جستن از روح پرفتوح شهدا که دستشان برای یاری رساندن بازتر است، پیروز خواهند شد.

سردار جباری افزود: رژیم صهیونیستی پس از ترور سید حسن نصرالله متوجه شد که این بنا فرو نخواهد ریخت و این‌گونه نیست که آنان با این جنایات بتوانند مقاومت را تضعیف کنند، بلکه امروز ما و تمام محور مقاومت شامل حماس، مقاومت سوریه، مقاومت عراق و یمن بیش از پیش در آمادگی کامل قرار داریم.

مشاور فرمانده کل سپاه همچنین به قدرت و شجاعت نیروهای انصارالله یمن اشاره و عنوان کرد: یمنی‌ها شجاعت مثال‌زدنی خود را در عرصه جنگ نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های مقاومت از آمادگی لازم برخوردارند و این امر موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است، خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله رژیم صهیونیستی در این ناامیدی از بین خواهد رفت.