تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3821043
شناسه : 3821043
تاریخ :
«اسرائیل» اشتباه بزرگی مرتکب شد اقتصاد ایران: یک تحلیلگر صهیونیست به اشتباه بزرگ رژیم صهیونیستی در خصوص شهید یحیی سنوار اذعان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الیئور لیوی تحلیلگر امور فلسطین در شبکه صهیونیستی کان اذعان کرد که ساکنان نوار غزه و جهان عرب به آخرین تصاویر از زندگی یحیی سنوار رئیس شهید دفتر سیاسی جنبش حماس به صورت افتخارآمیزی نگاه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ارتش اسرائیل با هدف تضعیف جایگاه سنوار تصاویر آخرین لحظات زندگی او را منتشر کرد اما آن طور که انتظار داشت پیش نرفت.

لیوی اضافه کرد: کسانی که به این تصاویر نگاه می‌کنند می‌گویند سنوار تا آخرین قطره خون خود مبارزه کرد. اسرائیل اشتباه بزرگی مرتکب شد چرا که فکر می‌کرد این تصاویر اهانت به سنوار است و او در دید همگان کوچک می‌شود.

وی بیان کرد: تصاویر سنوار از این مرحله نیز فراتر رفته و او را تبدیل به یک شخصیت فراحماسی کرده است. این برداشت تا سال‌ها و نسل‌های آتی ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که یحیی سنوار همان طور که در کلیپ منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی و تصاویر گرفته شده توسط پهپاد اسرائیلی مشخص است تا آخرین لحظه در حال مبارزه با اشغالگران صهیونیست بوده و به سمت این پهپاد چوب پرت می‌کند که همین اقدام به نماد مبارزه تبدیل شده است.