تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3820976
شناسه : 3820976
تاریخ :
حمدان: شهادت السنوار، تبلیغات علیه رهبران حماس را باطل کرد اقتصاد ایران: یکی از رهبران حماس با بیان اینکه نحوه شهادت شهید السنوار، برنامه و تبلیغات رژیم اسرائیل علیه مقاومت را برهم زد، گفت که رئیس تشکیلات خودگردان تاکنون شهادت وی را به حماس تسلیت نگفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس گفت که صحنه شهادت شهید یحیی السنوار در حال نبرد با متجاوزین صهیونیست، تبلیغات بی ارزش و نخ نما شده رژیم اسرائیل علیه رهبران و فرماندهان حماس از ابتدای جنگ علیه غزه را باطل کرد.

رژیم اسرائیل از ابتدای جنگ علیه رژیم اسرائیل مدعی شد که رهبران و فرماندهان حماس چه در خارج از اراضی و چه در داخل اراضی، یا در هتل بوده و یا در تونل و این مردم عادی هستند که هزینه مقاومت را متحمل می‌شوند. با این حال شهادت فرزندان هنیه و نیز شهادت السنوار خط بطلانی بر این گونه تبلیغات شد.

وال استریت ژورنال: نحوه شهادت سنوار، محبوبیت او را بیشتر کرده است

در همین راستا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال آمریکا بامداد بامداد امروز دوشنبه نوشت که نحوه شهادت یحیی السنوار، محبوبیت او را به شکل گسترده‌ای بیشتر کرده و بسیاری از فلسطینیان و عرب‌ها، در ارزیابی خود از این شخصیت حماس، بازنگری کردند و این مسئله باعث شده است که برخی از دولت‌ها به سبب واکنش‌هایشان، در تنگنا قرار گیرند.

اسامه حمدان همچنین گفت که عملیات اکتبر طرح اشغالگران برای نابودن کردن آرمان فلسطین و کوچاندن اجباری مردم ما را به شکست کشاند.

او از موضع محمود عباس، رئیس تشکیل خودگردان فلسطین گفت و اظهار داشت که بنا به اطلاعی که دارد، ابومازن با جنبش تماسی به منظور عرض تسلیت نگرفته است.

عضو جنبش حماس فلسطین همچنین گفت که شهید یحیی السنوار، در اتخاذ تصمیمات مهم مانند آشتی با مصر و تقویت روابط با پایگاه مردمی جرأت بالایی داشت.

انتهای پیام