تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3820953
شناسه : 3820953
تاریخ :
پهپادهای جدیدتر و پیشرفته‌تر در راه هستند اقتصاد ایران: یک منبع نزدیک به گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که ناوگان جدیدی از پهپادهای پیشرفته‌تر مقاومت به زودی در عملیات ضد صهیونیستی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نزدیک به گردان‌های حزب الله عراق به روزنامه الاخبار لبنان اعلام کرد که ناوگانی از پهپادهای پیشرفته مقاومت به زودی وارد عرصه میدانی مبارزات خواهد شد. این خبر پس از آن منتشر می‌شود که مقاومت عراق از پهپادهای متعددی نظیر شاهد ۱۰۱ و شاهد ۱۳۶ و کاس ۴ استفاده کرده که به شکل دقیق به اهداف مورد نظر در جولان و ایلات اصابت کرده‌اند.

این منبع اعلام کرد که گردان‌های حزب الله پهپادهای شناسایی برای رصد اهداف و جمع آوری اطلاعات در اختیار دارند که احتمالاً شبیه پهپادهای پیشرفته‌ای است که حزب الله لبنان در اختیار دارد.

این منبع می‌افزاید که مقاومت عراق طی دو هفته اخیر حملات ضد صهیونیستی خود را گسترش داده و بیش از ۳۳ عملیات انجام داده که تعدادی از آنها به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرده و جمعی از نظامیان ارتش صهیونیستی را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است، اما رژیم صهیونیستی با بایکوت رسانه‌ای و خبری، اجازه انتشار اخبار مربوط به تلفات حملات حزب الله عراق را نمی‌دهد.

پیش از این «علی مطیری» عضو تیم رسانه‌ای مقاومت عراق در گفت و گو با الاخبار اعلام کرده بود که استفاده از پهپادها و تسلیحات موجود به شکل مرحله‌ای و تدریجی خواهد بود و مقاومت عراق در ابتدا عمداً از تسلیحات سبک استفاده کرده و در آینده به استفاده از سلاح‌های پیشرفته‌تر و سنگین‌تر روی خواهد آورد.