تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820923
شناسه : 3820923
تاریخ :
پایش تصویری در روستاهای تنگستان اجرایی شود اقتصاد ایران: بوشهر- دادستان تنگستان گفت: پایش تصویری در سطح روستاها به طور کامل توسط دهیاران اجرایی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی صبح دوشنبه در نشست با دهیاران شهرستان تنگستان اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی چنانچه به وظایف قانونی خود در نظارت، اعلام جرم به مراجع قضائی، کوتاهی یا قصور کنند و به تبع آن جرم و تخلفی صورت بگیرد.

دادستان تنگستان تصریح کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باید تمامی تخلفات و جرایم روستاها بخصوص در بحث ساخت و ساز غیرمجاز را مستقیم یا از طریق بخشداری مربوطه به مراجع ذیربط منعکس کنند تا اقدامات لازم برای توقیف عملیات اجرایی با اعمال تشریفات قانونی با فوریت صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و باید مشکلات اهالی روستا را با دولتمردان در میان بگذارند و دلسوزانه پیگیری کنند.

اسمعیلی یادآور شد: اگر پایش تصویری در سطح روستا به طور کامل توسط دهیاران اجرایی شود که این امر سبب جلوگیری از سرقت خواهد شد.

دادستان ادامه داد: توجه به امر پایش تصویری در حوزه روستایی استان نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد، دهیاری‌ها مکلف هستند تا نسبت به نصب و تقویت پایش تصویری در سطح روستاها اقدام کنند.