تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820679
شناسه : 3820679
تاریخ :
برگزاری بیش از ۲۷۰ برنامه فرهنگی در کرمانشاه به مناسبت ۱۳ آبان اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون هماهنگی امور سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از برگزاری بیش از ۲۷۰ برنامه فرهنگی در کرمانشاه به مناسبت ۱۳ آبان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعدازظهر یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه اظهار کرد: برای ایام یوم الله ۱۳ آبان بیش از ۲۷۰ برنامه مختلف در استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: اگر مردم احساس کنند که نیاز است پای کار بیایند، با هر تفکر و عقیده‌ای این کار را انجام می‌دهند و ما باید این احساس نیاز را در آن‌ها ایجاد کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار، اختلافی با یک ریشه تمدنی با جنایات آمریکا دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم ما باید دلیل و علت دشمنی با آمریکا را بدانند و آن را تبیین کنند.

وی ادامه داد: برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه یک برخورد تمدنی و ریشه‌ای است.

وی بر تشریح جنایت‌های آمریکا، به‌ویژه در همدستی با اسرائیل غاصب، تأکید کرد و گفت: یکی از مؤلفه‌های جهاد تبیین، تولید محتوای مناسب و توزیع و مدیریت در فضای مجازی است که باید به بیان جنایات استکبار جهانی بپردازد.

شعبانی همچنین خاطرنشان کرد: اختلاف ما و آمریکا حل‌شدنی نیست؛ ما در برابر تمام دنیای آن‌ها که زیاده خواهی و استکبارگری است ایستاده‌ایم و این مسئله‌ای مهم است.