تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3820646
شناسه : 3820646
تاریخ :
همستر کامبت جدید از راه رسید! اقتصاد ایران: ایکس امپایر یک ایردراپ مبتنی بر تلگرام است. این بازی با الهام گرفتن از ایلان ماسک ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید شخصیت ایلان ماسک را ارتقا دهید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرآنلاین: ایکس امپایر یک ایردراپ مبتنی بر تلگرام است. این بازی با الهام گرفتن از ایلان ماسک ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید شخصیت ایلان ماسک را ارتقا دهید.

در بازی ماسک امپایر که اکنون به عنوان ایکس امپایر شناخته می‌شود، افراد با ضربه زدن به صفحه استخراج، دعوت دوستان و کامل کردن ماموریت‌های بازی می‌توانند ارز بازی که به XEMP معروف است را به دست بیاورند.

ایردراپ ایکس امپایر یک بازی Tap-to-Earn بر اساس تکنولوژی بلاک چین است. این ایردراپ توکن اختصاصی خود را با نام XEMP دارد. توکن XEMP به عنوان ارز رمزنگاری شده بومی این بازی شناخته می‌شود. پس از راه‌اندازی و لیست شدن رسمی توکن، می‌توانید آن‌ها را معامله کنید یا برای فروش با سود بیشتر در آینده به هلد کردن آن‌ها اقدام کنید.

همستر کامبت جدید از راه رسید!

توجه کنید که بازی هم اکنون در مرحله ماینینگ قرار دارند و افراد در بازی می‌توانند امتیاز جمع کنند که این امتیازها در آینده تبدیل به توکن XEMP می‌شود. همچنین برای دریافت توکن‌های بازی باید به کیف پول TON متصل شوید.

در ایکس امپایر هم مانند همستر ساده‌ترین راه برای کسب کوین ضربه زدن به صفحه است. همچنین با انجام دادن چالش‌ها و ماموریت‌های بازی می‌توانید کوین‌های بیشتری را برای پاداش دریافت کنید. دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی بازی از جمله این ماموریت‌ها است.

آیا با یک همستر کامبت جدید روبرو هستیم و قرار است که کاربران این بازی هم ناامید شوند؟