تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3820606
شناسه : 3820606
تاریخ :
بیرانوند بالاخره در مقابل پرسپولیس عقب‌نشینی کرد اقتصاد ایران: علی‌رضا بیرانوند می‌گوید قصد اهانت و توهین به کسی را نداشته و تحت فشار روانی آن مصاحبه را انجام داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایلنا: علیرضا بیرانوند که روز گذشته طی حکمی از سوی کمیته انضباطی به دلیل اظهارانش در خصوص رشوه‌دهی به هیئت مدیره پرسپولیس مجددا به پرداخت جریمه سنگین چ یک جلسه محرومیت محکوم شد.

 

بیرانوند در رابطه با حکم کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه‌اش بعد از بازی با فولاد، گفت: قبل از هر صحبتی در این موضوع باید تاکید کنم که احترام خیلی ویژه‌ای برای ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوطه قائل هستم، ولی باید عرض کنم که ماه‌هاست برخی‌ها علیه من جوسازی کرده و به دنبال برهم زدن تمرکز من هستند. ما بازی با فولاد را علی‌رغم شایستگی واگذار کردیم و من تحت فشار روانی و ناراحتی شدید از شکست، آن مصاحبه را انجام دادم.

سنگربان تراکتور خاطرنشان کرد: واقعیتش من قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم و امیدوارم دوستان چنین برداشتی نکرده باشند، هیچ وقت نخواسته‌ام موجب ناراحتی یا مکدر کردن خاطر کسی شوم، من صرفاً از تلاش شبانه‌روزی برخی‌ها بابت جوسازی و فشار علیه‌ام دلخور بودم و این فشار روانی باعث شد تا آن ‌اظهارات مطرح شود.