تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820599
شناسه : 3820599
تاریخ :
پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج در کاشمر برگزار می‌شود اقتصاد ایران: کاشمر- مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی گفت: از ۳۰ مهر به مناسبت کنگره ۱۲۲۲ شهدای دیار ترشیز پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج در کاشمر برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد هادی خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج به نام سودای عشق نام گذاری شده است و تاکنون ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی افزود: جهت انتخاب این آثار گروه‌های اساتید با حضور در شهرستان‌ها اجراهای این هنرمندان را بررسی و ۳۰ اثر برای جشنواره انتخاب شد.

وی عنوان کرد: در بازبینی اجراهای صحنه‌ای و خیابانی ۲۶ اثر به اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج راه یافتند که این آثار در شهرستان کاشمر به صحنه می‌روند.

خالقی با اشاره به اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره در چهار روز در کاشمر اجرا خواهند داشت گفت: هنرمندانی از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، کاشمر، تربت حیدریه، فریمان، تربت جام، خواف، قوچان و طرقبه شاندیز به اجرای نمایش صحنه‌ای و خیابانی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی گفت: در این دوره از جشنواره ۱۲ تئاتر خیابانی و ۱۴ تئاتر صحنه‌ای اجرا خواهند داشت که آثار برگزیده به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.