تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820579
شناسه : 3820579
تاریخ :
همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر سومین سلسله رویداد آموزشی و همایش استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در حاشیه مراسم رونمایی پوستر از جایزه ویژه «مقاومت» و «زیست بوم» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد انصاری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر تئاتر بچه‌های مسجد خاطرنشان کرد: در هیأت اندیشه ورز ۲ موضوع «مقاومت» و «زیست بوم» مبتنی بر قصه‌های «مسجد محور» در بخش ویژه این رویداد قرار گرفته است.

وی به بیان دستورالعمل‌های سومین رویداد نمایشی بچه‌های مسجد پرداخت و گفت: اعضای گروه‌های اجرایی بایستی از بین نوجوانان و جوانانی باشند که در مسجد محل یا کانون فرهنگی و هنری مرتبط با مسجد محل خود فعالیت دارند.

دبیر این رویداد بیان کرد: مواردی چون کیفیت اجرا و تعداد مخاطب، نحوه‌ی تبلیغ و اطلاع‌رسانی، چگونگی ارتباط با مخاطب، موضوع و مضمون مرتبط با مخاطب مسجدی و مضامینی چون تاریخ شفاهی مسجد و وقایع انقلاب اسلامی در محل و همچنین زیست بوم فرهنگی منطقه، تناسب نمایش با محیط مسجد، ابتکار و خلاقیت در استفاده از فضا و امکانات موجود در مسجد و… از جمله مؤلفه‌های انتخاب و گزینش آثار در هر مرحله خواهد بود.

انصاری به گاه‌شمار رویدادها و همایش بچه‌های مسجد اشاره کرد و گفت مهلت ثبت نام و ارسال فرم شرکت کنندگان ۱۵ آبان، اعلام نتایج جهت حضور در اجراهای محلات شهری و روستایی ۲۵ آبان، حضور نمایش‌ها در مرحله‌ی اجراهای محلات ۳۰ آبان لغایت ۵ آذر، اعلام گروه‌های برتر جهت حضور در مرحله‌ی همایش استانی ۲۰ آذر ماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین برگزاری همایش‌های استانی در بازه‌ی زمانی: ۳۰ آذر لغایت ۵ دی، اعلام گروه‌های برتر استانی جهت حضور در مرحله‌ی پایانی: ۱۵ دی و اعلام نتایج داوری و معرفی گروه‌های برگزیده: ۳۰ دی ۱۴۰۳ است.

انصاری یادآور شد: علاقه مندان و مربیان گروه‌های نمایشی مسجد می‌توانند جهت شرکت در این رویداد به حوزه هنری استان بوشهر واقع درمیدان قدس، روبرو اداره مالیات مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن اعلام شده پیام ارسال کنند.