تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3820549
شناسه : 3820549
تاریخ :
مشکلات دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود بررسی شد اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از بررسی مشکلات و مباحث دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس این دانشگاه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر علی کشوری با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در ابتدا گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی بررسی شد.

وی با اشاره به این گزارش، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس، در این پژوهش خود نظر اقشار مختلف مردم را در رابطه با فساد در بخش عمومی بررسی کرده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت مقرر شد که ما بتوانیم یک تبادل اطلاعاتی با کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد طرز کار مراکز افکارسنجی دستگاه‌های مختلف داشته باشیم تا کمیسیون اصل نود بتواند از این طریق اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی به دست بیاورد.

کشوری افزود: در ادامه رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حاضر شد؛ وی ضمن اشاره به کارکردهای دانشگاه فرهنگیان، دغدغه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را بیان کرد و گفت در بخش سخت افزاری بیشتر دچار مشکل هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف اعم از مکان‌های آموزشی و پژوهشی نیز دانشگاه فرهنگیان دچار مشکلات عدیده‌ای است.

وی ادامه داد: البته مباحثی درباره پیشرفت‌هایی که در دانشگاه فرهنگیان داشتیم، مطرح شد، به ویژه اینکه گفته شد دانشجوهایی که در این دانشگاه جذب می‌شوند، در ادامه بتوانند در این دانشگاه هم تدریس کنند.

کشوری متذکر شد: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کردند که برای حل مشکلات عدیده‌ای که در رابطه با سخت افزار و به لحاظ ساختاری دانشگاه فرهنگیان دارد، آمادگی دارند که با تعامل با مجمع خیرین و تعامل با خیرین بسیاری از این مشکلات را رفع کنند.