تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3820491
شناسه : 3820491
تاریخ :
ابوعبیده: عملیات بحر المیت افق جبهه اردن را روشن‌تر کرد اقتصاد ایران: سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی اخیر ۲ جوان اردنی در بحر المیت چشم‌انداز جبهه امیدبخش اردن را روشن‌تر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در گفت‌وگو با وب‌سایت این گردان‌ها اعلام کرد: فرماندهان قسام گزارش‌های عملیات مهم بحر المیت را به عنوان عملیاتی شجاعانه و قهرمانانه با افتخار بسیار دریافت کردند. این عملیات بار دیگر چشم‌انداز جبهه امیدبخش اردن را روشن‌تر کرد.

وی افزود: شهیدان حسام ابوغزاله و عامر قواس از قهرمانان طوفان الاقصی هستند و الگویی الهام‌بخش برای نیرومندان اردن و عشایر آزاد آنکه مواضع مشهود و دلاوری‌های شجاعانه‌ای را از خود نشان داده‌اند باقی خواهند ماند.

همچنین وب‌سایت اینترنتی گردان‌های قسام اعلام کرد که به تصاویری ویژه و منحصربه فردی دست یافته که این ۲ شهید قهرمان اردنی قبل از اجرای عملیات خود در مرحله رصد و شناسایی نیروهای دشمن از محل اجرای عملیات ثبت کرده‌اند.

گفتنی است که هجدهم اکتبر ۲ جوان اردنی به نام‌های «عامر قواس» و «حسام ابو غزاله» موفق شدند از سمت اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شوند. آن‌ها توانستند پس از درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه «عین جدی» در بحر المیت چند نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و زخمی کنند.

پیش از این نیز در هشتم سپتامبر ۲۰۲۴ یک جوان اردنی به نام «ماهر الجازی» در گذرگاه «الکرامه» به سوی نظامیان صهیونیست آتش گشود و ۳ نفر از آنان را به هلاکت رساند.