تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820299
شناسه : 3820299
تاریخ :
جنایات رژیم صهیونیستی مبارزه با بشریت است اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آنچه که امروز رژیم خونخوار، سفاک و وحشی صهیونیستی انجام می‌دهد مقابله با یک ایدئولوژی نیست بلکه مبارزه با بشریت است

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم صابریان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز و ساعی شاهد و ایثارگر مدارس شاهد و طرح پراکنده استان البرز ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار با اشاره به اینکه دفاع همچنان ساری و جاری است، مطرح کرد: گستره این دفاع امروز از مرزهای کشورمان به مرزهای بشریت رسیده و جبهه مقاومت در واقع مدافع ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز رژیم خونخوار، سفاک و وحشی صهیونیستی انجام می‌دهد؛ مقابله با یک ایدئولوژی نیست، مبارزه با بشریت است، گفت: حضور در بین دانش آموزان شاهد سبب خرسندی است؛ دانش آموزانی که روزی پدران آنها جان، جوانی و آبروی خود را گذاشتند، برای اینکه امروز ما توفیق خدمتگزاری به شما را داشته باشیم. امروز نیز فرزندان آنها در عرصه‌های علمی افتخارآفرینی می‌کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: کسب افتخار توسط دانش آموزان و دانشجویان در هر عرصه‌ای سبب افتخار است و زمانی که این موفقیت در خانواده شاهد و ایثارگر رخ می‌دهد خوشحالی مضاعف می‌شود. سال هاست بنیاد شهید مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر را برای دانش آموزان دارای معدل بالای ۱۸ برگزار می‌کند.

صابریان با اشاره به اینکه امسال با اعمال تغییراتی برای اولین بار نام این مراسم را تجلیل از دانش آموزان ممتاز و ساعی گذاشتیم، خاطرنشان کرد: ساعی یعنی کسانی که معدل آنها معدل برتر نیست، اما نسبت به ترم گذشته جهش قابل توجه علمی داشته‌اند؛ ما آنها را به عنوان دانش آموزان ساعی می‌شناسیم. دانش آموزی که جهشی در معدل خود ایجاد می‌کند توانستن را صرف کرده است.

وی افزود: چنین دانش آموزی اگر مورد توجه ما قرار گیرد این پیشرفت خیلی امیدوارکننده خواهد بود، گاهی یک تلنگر سبب بیداری استعداد و پیشرفت فرد خواهد شد. والدین استعدادهای دانش آموزان خود را شناسایی کنند، هر دانش آموز یک اقیانوسی است و امکان ندارد در یک زمینه نتواند درخشش قابل توجهی داشته باشد. ما وظیفه داریم این گوهرها را از دل اقیانوس کشف کنیم.