تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820252
شناسه : 3820252
تاریخ :
سنگ تمام بانوان اردبیلی در صیانت از حجاب در مقابله با تهاجم غرب اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زنان و بانوان استان دارالارشاد اردبیل با تاسی از حضرت فاطمه(س) در صیانت برای پوشش عفیفانه در مقابله با تهاجم غرب سنگ تمام گذاشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره فرهنگی، هنری و دانش بنیان فردخت با اشاره به جایگاه و اهمیت حجاب و عفاف، اظهار کرد: برگزاری این رویداد در الگو سازی برای بانوان ایرانی به ویژه نسل جوان تأثیرگذار است.

وی افزود: زنان و بانوان استان دارالارشاد اردبیل با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (ع) در صیانت برای پوشش عفیفانه در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: صیانت از حریم خانواده و فرهنگ اسلامی و ایرانی و ارائه الگوی مناسب برای حجاب و عفاف بانوان از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

سردار محمدی اصل با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های زنان ایرانی در خلق حماسه‌های ماندگار، ادامه داد: برگزاری رویدادهای تأثیرگذار در حوزه عفاف و حجاب و پوشش عفیفانه ضروری و لازم است.