تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820154
شناسه : 3820154
تاریخ :
برای واگذاری واحدهای مسکن ملی منتظر متقاضیان بدهکار نمی‌مانیم اقتصاد ایران: قزوین-استاندار قزوین گفت: با همراهی دستگاه قضا واحدهای مسکونی تکمیل شده افراد بدهکار به افرادی که آورده آنها تکمیل شده واگذار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مسئله مسکن مهم‌ترین چالش خانواده‌ها است و انجام پروژه نهضت ملی مسکن می‌تواند گره کار چند هزار خانوار در استان را مرتفع کند.

استاندار قزوین بیان کرد: مصوبات جلسه با جدیت پیگیری شود و در حوزه تأمین زیرساخت‌ها و توان ساختمانی تأکید ما چند برابر است.

وی افزود: در خصوص پروانه‌ها لازم است تدابیر لازم و توافق بین دستگاه‌ها در دستور کار قرار داشته باشد.

این مسئول مطرح کرد: در خصوص افرادی که پروژه مسکونی آن‌ها به اتمام رسیده اما آورده مالی نداشتند بهتر است این امر در کارگروه اقتصاد مقاومتی پیگیری شود و با پیگیری‌های دستگاه قضا پروژه‌های تکمیل شده مسکن به کسانی که پرداخت کامل داشتند تعلق بگیرد و پروژه‌های نیمه‌کاره به افراد بدهکار واگذار شود.

وی در پایان گفت: ما باید به پروژه عظیمیه به‌صورت جدی و در سطح پروژه‌های نهضت ملی مسکن نگاه کنیم و این پروژه را نیز چنین تعریف کنیم.