تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820067
شناسه : 3820067
تاریخ :
بهره‌مندی روستای درودگاه دشتستان از ۴ پروژه راهداری اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۴ پروژه راهداری در محدوده روستای درودگاه از توابع بخش سعدآباد دشتستان فعال یا در دست اجراست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار و نماینده مجلس از پروژه‌های راهداری دشتستان در روستای درودگاه بیان کرد: پل جدید روستای درودگاه به عنوان یکی از خواسته‌های قدیمی مردم این منطقه در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: تعریض و بهسازی محور «جتوط به درودگاه» نیز به طول ۱.۵ کیلومتر اجرا شده و قطعه دوم نیز با اعتبار ۳ میلیارد تومان در دست مطالعه است.

وی یادآور شد: همچنین تعریض و بهسازی محور «سعدآباد- جتوط- نظرآقا» هم فعال می‌باشد، ضمن اینکه تعریض و بهسازی راه روستایی درودگاه (از سمت اتوبان برازجان به گناوه) به طول ۳.۲ کیلومتر در مرحله مناقصه می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ابرازامیدواری کرد: با تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها در روستای تاریخی و با سابقه درودگاه، شیرینی خدمات نظام اسلامی به کام مردم بنشیند و شاهد ارتقای تردد کاربران جاده‌ای باشیم.