تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820057
شناسه : 3820057
تاریخ :
خوزستان پاییزی می شود اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز تا روز چهارشنبه روند کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات شمالی از امروز تا پایان هفته است که سبب کاهش رطوبت خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این ایام با عبور موج ضعیفی از فراز استان افزایش ابر، بارش‌های پراکنده و رعد و برق در مناطق مرتفع شرقی و شمالی و بخش‌هایی جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز تا اواخر روز دوشنبه وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جنوب شرقی به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که با توجه به میزان وزش باد در بعد از ظهر دوشنبه احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی طی ساعاتی در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه روند کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود. از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه نیز شمال خلیج فارس مواج است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۳۹.۷ و ایذه با ۱۴.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۴ و کمینه دمای ۲۱.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.