تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820056
شناسه : 3820056
تاریخ :
محور مشهد-میامی تعریض می‌شود اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد گفت: طی نشست شهرداری، راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مقرر شد در سه فاز طرح تعریض جاده مشهد-میامی اجرا شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: طی نشست با مدیران شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مجموعه راهداری؛ چند مطالبه مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

فرماندار مشهد با اشاره به حل و فصل تحویل زمین‌های دارای کاربری بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، افزود: مقرر شد، نماینده شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی با هم توافق کنند و بر اساس نیازمندی، زمین تحویل داده شود تا مراکز بهداشت مورد نیاز شهر مشهد که اکثراً در حاشیه شهر بوده و دچار اشکال زمین هستند، تأمین شود.

وی ادامه داد: با این تصمیم، مشکل زمین ۱۳ مرکز بهداشت استیجاری برطرف می‌شود و در این زمین‌ها که کاربری بهداشتی دارند، می‌توانند مراکز بهداشت تأسیس نمایند.

داوری به دیگر مبحث مورد رسیدگی شده اشاره و عنوان کرد: طی نشستی که بین شهرداری، راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد، مقرر گردید؛ در سه فاز طرح تعریض جاده مشهد-میامی اجرا شود.

فرماندار مشهد به جزئیات این پروژه پرداخت و گفت: در حوزه زیرساختی انجام شده توسط راه و شهرسازی توافق شد تا ۴.۵ کیلومتر از جاده «مشهد- میامی» تعریض شود و در مابقی هم مجموعه راهداری طرح تعریض شدن جاده را با مشاور تا آذرماه پیگیری کند. سپس بعد از آذرماه هم شهرداری اقدام به تعریض جاده نماید. ضمن اینکه در تأمین قیر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همکاری خواهد کرد.

وی با اشاره به سومین موضوع این جلسه تصریح کرد: در حوزه اخذ مجوز پلاک‌گذاری برای ون‌های شهرداری در ناوگان حمل‌ونقل مشهد مقدس مقرر شد، «پلیس راهور» طرحی را برای رفع مشکل پلاک این ون‌ها تهیه کند تا اقدامات قانونی انجام شود.