تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820044
شناسه : 3820044
تاریخ :
اعزام دانش آموزان البرزی به المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ جهان اقتصاد ایران: کرج- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از عضویت ۱۰ دانش آموز و یک مربی البرزی در تیم ملی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به المپیک دانش آموزی جهان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسلم رئیسی از عضویت ۱۰ دانش آموز و یک مربی استان البرز در تیم ملی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به المپیک دانش آموزی جهان خبر داد و گفت: المپیک دانش آموزان ۲۰۲۴ جهان به میزبانی بحرین از دوم تا یازدهم آبان ماه در رشته‌های شمشیربازی، کشتی آزاد و فرنگی، پدل پسران، تنیس دختران، شطرنج پسران و دختران، تکواندوی دختران و پسران و هندبال دختران برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: کاروان استان البرز متشکل از ۱۰ دانش آموز و یک همکار به عنوان مربی در رشته کشتی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. یاسمن یزدانی در رشته تنیس، جمشید اسماعیل زاده، آرش ضامنی، زینب شهریاری، روژان گودرز، هستی ولی نژاد و آیدا نژندنیا در رشته تکواندو، آسمان بدوی، سیده پارمیس طالقانی مرام و هستی آریانفر در رشته هندبال اعضای تیم استان البرز هستند.