تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820043
شناسه : 3820043
تاریخ :
فعالیت بیش از ۱۴۰۰ کارشناس در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس اقتصاد ایران: قم- رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ کارشناس از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های مجلس نظر کارشناسی می‌دهند و حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نهاوندی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرکز تحقیقات اسلامی همواره سعی دارد در مباحث فقهی و معرفتی لوایح در کنار مجلس شورای اسلامی باشد.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گفتمان سازی راه توسعه حکمرانی فرهنگ در جامعه است و تلاش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز در این راستا است.

وی ابراز کرد: تطابق قوانین با شریعت دین و فقه بسیار حائز اهمیت است و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی نیز در صدد است تا در این راستا با حوزه علمیه و مراکز پژوهشی و مراجع تعامل ایجاد کند.

حجت الاسلام نهاوندی تصریح کرد: بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ کارشناس از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های مجلس نظر کارشناسی می‌دهند و حضور دارند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مرکز سعی دارد تا وظایف خود را با عنایت به قوانین و مسائل فقهی انجام دهد و نتایج آن نیز مثمر ثمر واقع شود.