تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820042
شناسه : 3820042
تاریخ :
شهروندان قمی ۱۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند اقتصاد ایران: قم-مدیر جمعیت هلال احمر استان قم از جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال کمک‌های مردم استان از ۶ مهرماه تاکنون به جبهه مقاومت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بهرامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تاکید رئیس جمعیت هلال احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال احمر استان قم اقدام به استقرار ۱۱۲ پایگاه کمک‌های مردمی در مصلای نماز جمعه سراسر استان کرد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: این پایگاه‌ها با مشارکت ۲۵۶ نفر از کارکنان و داوطلبان هلال احمر استان در شهرستان قم و کهک، پردیسان، جعفریه و فردو از ششم الی بیست و هفتم مهرماه سال جاری برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه شهر مقدس قم مستقر بود.

وی ادامه داد: در طی این مدت، ۱۰ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال برای جبهه مقاومت جمع آوری شد.

بهرامی تصریح کرد: همشهریان قمی با مراجعه به ساختمان ستادی این جمعیت واقع در خیابان لواسانی، نبش کوچه ۷ کمک‌های غیر نقدی خود را به ارزش ۳۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به جبهه مقاومت اهدا کردند.