تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3820033
شناسه : 3820033
تاریخ :
حضور ۱۵۰ هنرمند و طراح حوزه مد و لباس در جشنواره بنیان فردخت اقتصاد ایران: اردبیل- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل گفت: ۱۵۰ هنرمند و طراح و فعال در حوزه مد و لباس و پوشش بانوان در جشنواره فرهنگی، هنری و دانش بنیان فردخت حضور داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نوریان پیش از ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره فرهنگی، هنری و دانش بنیان فردخت با اشاره به فعالیت‌های انجام شده، اظهار کرد: ۱۵۰ هنرمند و طراح و فعال در حوزه مد و لباس و پوشش بانوان در این جشنواره حضور داشتند.

وی با اعلام اینکه پس از ارزیابی طرح‌ها و آثار رسیده به دبیرخانه، ۳۲ اثر به مرحله نهایی راه یافتند، گفت: در مرحله نهایی ۲۱ هنرمند در بخش دوخت، ۷ هنرمند در بخش طراحی و ۴ پژوهشگر در بخش پژوهشی به رقابت پرداختند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره در سه سطح ویژه‌ها و تولیدی‌ها، آزاد و دانشجویی و دانش آموزی و در بخش‌های مانتو اجتماع، طراحی کالکشن خانواده و پژوهش برگزار شده است.

حضور ۱۵۰ هنرمند و طراح حوزه مد و لباس در جشنواره بنیان فردخت

وی ادامه داد: همچنین کارگاه توانمند سازی طراحان و فعالین در هنر صنعت مد و لباس و پوشاک بانوان با حضور اساتید برجسته دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از اهتمام جدی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای برگزاری این رویداد در استان، این جشنواره را فرصتی برای ایجاد تعامل و بین هنرمندان و طراحان لباس و صنعتگران و تولید کنندگان پوشاک در استان اعلام کرد و از تلاش‌های ارزنده و صادقانه ساعی و تلاشگر در بسیج جامعه زنان استان برای برگزاری با شکوه این رویداد و نیز همراهی‌های دستگاه‌های اجرایی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.