تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3819998
شناسه : 3819998
تاریخ :
مودریچ: افتخار می‌کنم چنین دستاوردهایی با رئال داشته‌ام اقتصاد ایران: هافبک کروات رئال مادرید از اینکه تبدیل به مسن‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد، ابراز خوشحالی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ شب گذشته (شنبه) در برتری 2 بر یک رئال مادرید مقابل سلتاویگو در هفته دهم لالیگای اسپانیا با ورودش به زمین در دقیقه 63 به جای فدریکو والورده، نه‌تنها پاس‌گل برتری کهکشانی‌ها را در دقیقه 66 به وینیسیوس جونیور داد، بلکه با انجام این بازی در سن 39 سال و 40 روز تبدیل به مسن‌ترین باشگاه تاریخ باشگاه رئال مادرید شد و از رکورد فرانس پوشکاس (39 سال و 36 روز) گذشت.

هافبک کروات کهکشانی‌ها پس از این بازی گفت: دوست ندارم سنم را یادآوری کنند، اما این تأثیرگذار است و افتخار می‌کنم که مسن‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شدم. همیشه به وینیسیوس می‌گویم که باید به فضاهای خالی بدود. او بازیکن سریعی است و در این شرایط پاس دادن به او در عمق برای من آسان‌تر می‌شود.

مودریچ که شب گذشته دویست‌وپنجاهمین بردش در لالیگا با پیراهن رئال مادرید را تجربه کرد، در ادامه درباره بهترین لحظه دوران حرفه‌ای‌اش در این تیم اظهار داشت: سخت است که بخواهم یک مورد را انتخاب کنم. اتفاقات خوب زیادی برای من در رئال مادرید اتفاق افتاده است، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در لالیگا، تبدیل شدن به مسن‌ترین بازیکن باشگاه، کسب و بیشترین جام به دست آورده که از این بابت خوشحالم. باعث افتخارم است که تمامی این دستاوردها را با رئال مادرید داشته‌ام.

وی تصریح کرد: به لحاظ ذهنی و فیزیکی حس خیلی خوبی دارم. من بازی می‌کنم و این چیزی است که می‌خواهم اما مهمترین چیز تیم است. هر موقع که نوبت به بازی کردنم می‌رسد، سعی می‌‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و به تیم کمک کنم. اگر شما تمان توان‌تان را به کار بگیرید، فوتبال هم روی خوشش را به شما نشان می‌دهد.

مودریچ که قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تاکنون در 547 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 39 گل‌زده و 89 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/