تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3819976
شناسه : 3819976
تاریخ :
اسرائیل رو به زوال است/ دیپلماسی فرامنطقه ای ایران تقویت شود اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اسرائیل رو به زوال است و برای برون رفت از باتلاق، به دنبال ساختن تصاویر هالیودی از قدرت پوشالی خود است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر سیدمرتضی محمودی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این ایام شاهد جنایات شدید رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم غزه و لبنان هستیم و در برابر چشم جهانیان و سکوت خفت بار حکام عرب و حمایت کشورهای خبیث غربی، جوانان فلسطین زنده زنده در آتش سوزانده می‌شوند.
وی تاکید کرد: با همه سختی‌هایی که در فقدان رهبران مقاومت در دل داریم و با وجود همه رفتارهای دیوانه وار رژیم صهیونیستی، باید بگویم که امروز بیش از هر زمان دیگری باید به آینده منطقه غرب آسیا و دوران پساصهیونیسم بیاندیشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: فروپاشی درونی رژیم حرامزاده صهیونیستی آغاز شده و به یمن حملات کوبنده جبهه مقاومت، مهاجرت آنان به اوج رسیده و اشغالگران آواره شدند و دیگر حاضر نیستند فرزندان خود را در اراضی اشغالی بزرگ کنند.
وی افزود: ما باید به آینده فلسطین آزاد فکر کنیم و به نظم جدیدی در منطقه غرب آسیا با محوریت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام بیاندیشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن فرماندهان مجاهد و مقاومت برای خود دستاوردی ایجاد می‌کند اما می‌بینیم که امروز در غره هزاران یحیی سنوار متولد شدند و با الگو قرار دادن مجاهدت‌های این قهرمان آموختند که باید تا آخرین قطره خون و با هر سلاحی که در دست دارند با رژیم اشغالگر صهیونیستی مبارزه کنند.
محمودی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی رو به زوال است و تنها راه برون رفت خود از باتلاق فلسطین و لبنان را ساختن تصاویر هالیودی از قدرت پوشالی خود و ایجاد ترس و وحشت در میان افکار مردم منطقه و کشورهای حامی محور مقاومت می‌داند.
وی گفت: به هیچ وجه نباید بگذاریم عملیات روانی دشمن به نتیجه برسد چرا که ما الان به پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم. ما ملت امام حسین و ما ملت شهادتیم.
محمودی در ادامه ضمن تقدیر از دیپلماسی فعال وزیر امورخارجه گفت: همچنین از مواضع محکم و دلگرم کننده دولت و شخص رئیس جمهور در دفاع از محور مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنم. از اقدامات تأثیرگذار ریاست مجلس در عرصه دیپلماسی هم تشکر می‌کنم و پیشنهاد می‌دهم دیپلماسی فرامنطقه ای برای جلب مشارکت کشورهای همراه با جمهوری اسلامی ایران از جمله چین و روسیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیگیری شود.

وی گفت: لازم می دادنم از سپاه مقتدر، ارتش غیرتمند و نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابت زهر چشم‌هایی که از رژیم صهیونیستی گرفتند، تشکر کنم و تاکید کنم که مجلس همواره مدافع و حامی نیروهای مسلح است. از سوی دیگر لازمه حمایت ما از فلسطین و جبهه مقاومت، استحکام درونی کشور است و باید استحکام داخلی کشور تقویت شود.