تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3819927
شناسه : 3819927
تاریخ :
کشف ۱۸۰ میلیارد البسه قاچاق در شمال تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف هزاران ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی قاچاق در فروشگاهی در خیابان ولیعصر دپو و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس در بازرسی از فروشگاه مذکور دریافتند که در انبار این فروشگاه مقادیری کفش و پوشاک خارجی بدون اسناد قانونی و گمرکی انبار شده است.

وی تصریح کرد: کالاها شامل ۴۱۷ جفت کفش کتونی و ۵۹۸ عدد کیف قاچاق خارجی قاچاق بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.