تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819926
شناسه : 3819926
تاریخ :
استان فارس رتبه اول ابلاغ های الکترونیکی را در کشور دارد اقتصاد ایران: شیراز- رئیس کل سابق دادگستری استان فارس با بیان اینکه استان فارس رتبه اول ابلاغ های الکترونیکی را در کشور دارد، گفت: این استان در امتیاز عملکردی نیز همچنان صاحب رتبه برتر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای دادگستری فارس ضمن برشمردن ویژگی‌های بارز فارس و با اشاره به گستردگی این استان گفت: فارس تاریخ برجسته‌ای دارد و مشاهیر نامدار بسیاری را در خود جای داده از طرفی نیز سومین حرم اهل بیت و به تعبیر مقام معظم رهبری دارالعلم است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند مذهبی، پزشکی، اقتصادی، گردشگری استان فارس، ادامه داد: این استان گنجینه گرانبهایی است که رئیس کل جدید دادگستری استان می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه به فعالیت‌ها و اقدامات دادگستری فارس در زمان تصدیگری خود اشاره کرد و افزود: در دوران کرونا تلاش کردیم حتی یک ثانیه دادگستری تعطیل نشود، همچنین در اتفاقاتی همچون حمله تروریستی به شاه چراغ سری به پرونده مجرمین ورود کرده و حکم اجرا شد.

رئیس کل سابق دادگستری استان فارس گفت: تحول تعالی نیز به خوبی عملیاتی شد و اطاله دادرسی‌ها به سرعت صورت گرفت به گونه‌ای که تقریباً پرونده‌های قدیمی و معطل مانده بسیار اندک هستند.

وی با بیان اینکه فارس رتبه اول ابلاغات الکترونیکی را در کشور دارا است، گفت: در امتیاز عملکردی نیز همچنان صاحب رتبه برتر است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی هر کجا گیر و مانعی در استان بود دستگاه قضائی ورود کرد و موانع رفع شد، تصریح کرد: هرچند نقایصی وجود دارد؛ اما می‌طلبد با توجه به بضاعت استان فارس گام‌های بلندی در حوزه قضائی این استان برداشته شود.